1:a september

Ny månad idag. Vi har nu gått över till höst. Jag fick höra att det nu är tid att börja gratulera Gordon i förskott, eftersom det är just september.

Jag gillar inte förändringar och jag gillar inte vintern, så när sommaren börjar närma sig sitt slut blir jag stressad. Tycker inte det var länge sen jag postade bilden nedan på Instagram liksom. Men idag satt jag och mamma och började småplanera inför vintern. Det lät i alla fall som att det skulle bli den bästa vintern någonsin och det är ju toppen.

Hur många slickar finns det på en Magnum?
 

Kommentarer:

1 Sebastian :

Vi har kollat up dina besökare och vi tror att du kan tjäna minst 1000 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

Kommentera här: